News, News

Cira Lombardo Wedding and Event Coordinator in Italy. Nozze lampo per Anne Hathaway, splendida sposa in abito Valentino Garavani

0 Comments 01 ottobre 2012 - 4.990 views

Chissà se la perfida Miranda avrebbe qualcosa da ridire nel vedere la sua timida assistente Andrea in questo splendido abito da sposa di Valentino Garavani.

Anne Hathaway l’attrice di “Il diavolo veste Prada”  e di Cat Woman che sul set ha spesso interpretato ruoli di sposa è convolata a nozze con Adam Shulman suo compagno dal 2008 dal quale aveva ricevuto l’ufficiale proposta di matrimonio nel novembre del 2011.

Il matrimonio si è svolto in una atmosfera intima e molto romantica con un ricevimento di soli 150 invitati, numero molto esiguo trattandosi di un matrimonio hollywoodiano.

La festa è durata ben due giorni iniziando la sera precedente alle nozze con una cena privata al Ventana Inn & Spa e proseguendo il giorno successivo con la cerimonia ed il ricevimento nuziale che si è tenuto in un tendone privato nei pressi di un antico fienile.

Il tema portante del matrimonio è stato la natura in tutta la sua bellezza sulla scia dei matrimoni country chic molto in voga in questo momento e per il banchetto nuziale sono stati utilizzati piatti preparati con cibi biologici e naturali.

Anne è risultata bellissima nell’abito da sposa disegnato per lei e realizzato su misura dallo stilista e amico dell’attrice Valentino Garavani, abito accompagnato da un lunghissimo velo e da un magnifico bouquet, mentre Adam si è presentato in smoking, scelta inusuale e poco consigliata per un matrimonio.

Belli e radiosi Anne e Adam sono l’immagine dell’amore e della favola a lieto fine che si realizza con un matrimonio da sogno.

Foto by leggilo.net

***

Who knows if the evil Miranda would have something to say to her shy assistant Andrea wearing this beautiful wedding gown by Valentino Garavani?

The actress Anne Hathaway in “The Devil wears Prada” and in “Cat Woman” has often played roles of bride; she gets married with her boyfriend since 2008, who asked her an official wedding proposal in November 2011.

The wedding took place in an intimate and romantic atmosphere, with a wedding reception of only 150 guests, that is a very few number of people for a Hollywood wedding.

The party lasted two days, starting the night before the wedding with a private dinner atVentana Inn & Spa and continuing the next day with the wedding ceremony and reception, which was planned in a private tent close to an old barn.

The main theme of this wedding was the nature in all its beauty on the wake of country chic weddings, now very fashionable, while for the wedding reception they prepared dished made with organic and natural foods.

Anne is wonderful in her wedding gown, just designed for her by her friend and fashion design Valentino Garavani, a dress combined with a long veil and a beautiful bouquet, while Adam wore a tuxedo, an unusual choice not perfect for a wedding.

Anne and Adam were beautiful and radiant; they are the perfect image of love and the happy fairy tale ending, which finishes with a dream wedding.

 

 


Facebook Comments

Comment & Share


Share your view

Post a comment

Wedding Fresh Ideas

o 15 NQ6A9024 NQ6A7103 1 NQ6A7032 zf zzv NQ6A9331
wedding planner press

wedding planner contact

wedding planner magazine

© 2014 Cira Lombardo Wedding Planner.
Communication & Creative Coaching imaginepaolo.com
Powered by Wordpress.

Cira Lombardo Event Creator